2009. november 19., csütörtök

Új családtag


Jótét lelkű angyalok jóvoltából múlthét kedden beköltözött az életünkbe egy új családtag, mely Macci keresztelő szertartása után az Oli nevet kapta (jómagam kevésbé szeretem elnevezgetni a tárgyakat, de megértem az indíttatását). Oly régóta vágytam(-tunk) már rá, hogy megérkezzen, nagy álom teljesült! Gyönyörű, fekete és eszméletlen képeket lehet készíteni vele, egy Olympus E-420- as fényképezőgéppel.


A lehetőségek végre kitárulnak, olyanok, amiről nem is gondoltam volna, hogy ennyire lekorlátozódtak, mióta a régi Canon (szériahibás) gépem bemondta az unalmast. Olyan, mintha visszakaptam volna a fél karom, újra szemlélhetem a lencsén keresztül a világot, nagyon jó nekem.
Macci kezéből sem lehet kicibálni, így nem csak én örülök neki, úgy érzem :) ...

0 megjegyzés: